.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود بازی کم حجم Train Fever برای PC

جام غم

دانلود بازی کم حجم Train Fever برای PC

 

Train Fever بازی جدیدی در سبک شبیه سازی شده می باشد که در سال 2014 توسط Urban Games ساخته و توسط Gambitious برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شبیه سازی شده قطار

به ایجاد کسب و کار خواهید پرداخت. در شهرستان های زیبا و پیچیده بازی به حمل نقل بار توسط قطار خواهید پرداخت. در این بازی زیرساخت های راه آهن و ایستگاه های آن به زیبایی ساحته شده و شما در

قالب مدیر بخش حمل و نقل قطاری به تحقق نیازهای مردم بوسیله حمل و نقل خواهید پرداخت و در این میان نیز می توانید از زیبایی شهرستان ها لذت ببرید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , بازی های شبیه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Train Fever برای PC بازی شبیه ساز قطار برای کامپیوتر بازی کامپیوتری قطار ,
:: بازدید از این مطلب : 3963
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : تهرانی
ت : دو شنبه 21 مهر 1393

تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary Pc Game

| دانلود بازی زیبای تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary با لینک مستقیم |

حجم تقریبی: ۷۳۵ MB

 

تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary

توضیحات بازی: ازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Tomb Raider Anniversary که توسط کمپانی Crystal Dynamics در سال ۲۰۰۷ برای PC منتشر شد ، سبک این بازی اکشن/ماجراجویی است و در تمام سری بازی های مهاجم مقبره شاهد یک بازی بسیار هیجان انگیز و سناریویی عالی و حرفه ای بوده ایم در این نسخه نیز یک سطح جدید در بازی های ماجراجویی را نشان می دهد و زنی که قهرمان این داستان طولانی است به مکان های عجیب و غریب دنیا سفر کرده تا آنها را رای گیمرها به نمایش بگذارد و چه بسا در تمام نسخه های این بازی هر یک از این مکان ها با دقت باور نکردنی طراحی شده و به منظور نشان دادن مکان های جذاب جهان به طور کامل و واقع بینانه در 



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: تام رایدر: سالگرد | Tomb Raider Anniversary (نسخه فوق فوق فشرده ) ,
:: بازدید از این مطلب : 3093
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld با لینک مستقیم |

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider Underworld (پیشنهادی ما به شما) ,
:: بازدید از این مطلب : 2167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations Pc Game

| دانلود بازی اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations با لینک مستقیم |

 اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations (نسخه کم حجم شده ) ,
:: بازدید از این مطلب : 1866
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

| دانلود بازی شبح تک‌تیرانداز جنگجو | Sniper Ghost Warriorبا لینک مستقیم |

حجم تقریبی: ۹۵۸ MB

شبح تک‌تیرانداز جنگجو | Sniper Ghost Warrior

توضیحات بازی: Sniper Ghost Warrior در بازی های اول شخص از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است ،در کنار بازی های اول شخص اکشن که پر از صحنه های در گیری و استراتژی نفراتی است بازی های با حالت مخفی کاری و در عین حال اکشن می تواند بسیار جالب باشد .شما در بازی به نقاط مختلف جهان فرستاده می شوید تا  افراد خاصی را از بین ببرید.بازی در نقاط مختلف کره زمین اتفاق می افتد که صحنه های بکری را برای شما رقم خواهد زد.شما تا حد امکان باید  در استتار باشید تا کسی از وجود شما بویی نبرد و منتظر بمانید تا سوژه مورد نظرتان خودش را نشان دهد آن موقع است که با یک تیر مرگبار او را به به دیار باقی خواهید فرستاد.این بازی را به تمام طرفداران اول شخص تقدیم می کنم بازی که مطمئنا تجربه ای متفاوت برای شما خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: نسخه ی فوق فشرده بازی شبح تک‌تیرانداز جنگجو | Sniper Ghost Warrior ,
:: بازدید از این مطلب : 2637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

در بازی Utility Vehicles Simulator 2012 شما باید از وسایل مختلف برای انجام کارهای متفاوتی استفاده کنید. کارهایی از طرف شرکت به شما پیشنهاد می شود که هریک ویژگی خاص خود را دارند و مهارت ویژه ای را می طلبند و در این میان برخی از این کارها مانند تعویض چراغ های خیابان، کوتاه کردن شاخه های پارک، تمیز کردن خیابان با ماشین مخصوص، کمک به تعمیر خطوط برق، برداشتن درخت های قطع شده از مسیر خیابان، تمیز کردن کانال های فاضلاب و... از وظایف مربوط به شهرداری می باشد. شما در این بازی این شانس را خواهید داشت تا شغل های زیادی را تجربه کنید، در هر کاری که عهده دار انجام آن می شوید، باید با مهارت به امور مالی خود نیز نظارت داشته باشید و بین درآمد و هزینه تعادل برقرار کنید. البته توجه داشته باشید که تکمیل قراردادها قبل از مهلت آخرشان باعث درآمد می شود!

بازی را با انجام شغل های ساده ای نظیر جابه جا کردن جعبه ها آغاز کنید و با گشتن در اطراف شهر، درآمد خود را افزایش دهید و به زندگی خود ادامه دهید. همانطور که تجارت شما رشد می کند، فرصت هایی برای خرید ماشین های ویژه تر و تخصصی تر خواهید داشت.

ویژگی های بازی Utility Vehicles Simulator 2012:
- 15 ماموریت گوناگون
- تجربه کار با انواع ماشین ها وسایل نقلیه مختلف
- مدیریت گیم پلی شامل تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه
- شهر وسیع و کاملاً قابل دسترسی به همراه تعداد زیادی اماکن مانند کلیساها و تالارها
- و ...



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Utility Vehicles Simulator 2012 - بازی شبیه سازی کار با وسایل نقلیه متفاوت ,
:: بازدید از این مطلب : 1840
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
دانلود Ship Simulator Extremes - بازی شبیه ساز کشتی

در بازی Ship Simulator Extremes شما یک تجربه ی هیجان انگیز از هدایت کشتی در اقیانوسها خواهید داشت ! اکثر کاربران معتقدند، این شبیه ساز نسبت به نسخه های قبلی بسیار واقعی تر شده است ! و کشتی های آن از روی کشتی های واقعی شبیه سازی شده اند. بهترین بازی شبیه ساز کشتی رانی،طراحی و تولید این بازی حدود ۳ سال به طول انجامید.از امکانات منحصر به فرد این بازی وجود انواع میحطها و کشتی های بزرگ و کوچک است که کشتی ها علاوه بر بزرگی و کوچکی موارد استفاده مختلف نیز دارد.از جمله قایقهای شخصی،کشتی های باربری و غیره. 

ویژگی های بازی Ship Simulator Extremes:
- کشتی رانی با قایق های مختلف
- بنادر و دریاهای  معروف
- گیم پلی و گرافیک زیبا و طبیعی
- ماموریت های مختلف
- و ...



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Ship Simulator Extremes - بازی شبیه ساز کشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1863
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

بازی Just Cause 1 یک بازی Open World در سبک سوم شخص هست که در سال ۲۰۰۶ از طرف کمپانی Eidos Interactive منتشر شد . در این ارسال نسخه فول ریپک بازی Just Cause 1 با حجم ۵۰۰ MB آماده کردم . این بازی یکی از نایابترین بازیها خصوصا در اینترنت هست که میتونید از لینک مستقیم و غیرمستقیم دانلود کنید

Just Cause 1

PC game | Genre: Action | Language: English | 481 MB

Publisher: Eidos Interactive

داستان بازی شما را در نقش فردی به نام ریکو رودریگرز(Rico Rodriguez) قرار می دهد.او یک مامور از طرف CIA است که وظیفه دارد تا به این جزیره برود.ریکو شخصیتی جسور دارد و در کار با انواع سلاحها مهارت زیادی دارد.باید به این جزیره برود تا اطلاعاتی از آدمی به نام سن اسپریتو(San Esperito) به دست آورید.
با توجه به کش و قوس هایی و ماجراهایی که در این یازی برای شما اتفاق می افتد این بازی را میتوان در زمره جذابترین بازیهای کامپیوتر قرار دارد.آیا از بازی Farcry خوشتان آمد؟از بازی Grand Theft Auto چه طور؟فکر می کنید اگر این دو را با هم مخلوط کنیم،چه بازی تولید می شود؟بله درست حدس نزدید،زیرا “ماداگاسکار” تولید نمی شود.بله درست حدس نزدید!زیرا Prince Of Persia هم تولید نمی شود.اما بله درست گفتید،زیرا Just Cause تولید می شود.این بازی مخلوطی از Farcry سوم شخص و GTA است.بدین علت با Farcry شباهت دارد که محیطهای هردو در نواحی گرم سیری است و گرافیک دو بازی به هم شباهت دارد. بدین علت به GTA شباهت دارد که شما توانایی سوار شدن به انواع هواپیماها،ماشینها،موتورها،انواع قایق،انواع بالگرد!و… را دارید .شما حتی می توانید از چتر به بیرون بپرید. همچنین چند شهر نیز در بازی تعبیه شده است.یعنی همانند Farcry نیست که فقط محیط های گرمسیری داشته باشد و وجود چند شهر به کیفیت بازی افزوده است. گرافیک بازی بسیار خوب است و شما نکات بسیار زیادی را در بازی از لحاظ گرافیکی خواهید دید.مثلا اگر با هواپیما بر فراز دریا مسافرت کنید،صحنه غروب خورشید واقعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.یا اگر در کنار ساحل راه روید،جای پای شما به صورت بسیار طبیعی بر روی شنها می ماند.از دیگر نکات هم می توان به وجود پدیده ی سراب اشاره کرد

بازی از لحاظ صداگذاری هم به گفته سازندگان واقعا خوب کار شده است.آنها می گویند که وجود صداگذاری خوب برای بازی بدین بزرگی حتما لازم است و ارزش بازی را دوچندان می کند.همچنین به گفته آنان صدای انواع اتومیبلها،انواع اسلحه ها،صدای پیچیدن باد در شاخه درختان،صدای موج دریا و ..به بهترین نحو کار شده و شما هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد.خوب است بدانید که ناشر بازی Eidos Interactive و سازنده آن استودیو Avalanche است.
بازی همچنین قابلیت تبدیل شب به روز و بلعکس را داراست.سلاح های متنوعی هم در بازی گنجاده شده است.همان سلاحهای کلیشه ای مانند :شاتگان- مسلسل – هفت تیر – تفنگ دوربین دار – کلت کمری – سلاحهای علامت دهنده(منور) و… . همچنین می توانید بر پشت وانتهای مختلف سوار شده و هدفتان را به رگبار ببندید.

_____________________________________________

سیستم مورد نیاز بازی Just Cause 1

System: Pentium IV 1.4 GHz or equivalent
RAM: 512 MB
Video Memory: 128 MB



:: موضوعات مرتبط: بازی های خاطره انگیز , بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی خاطره انگیز و بسیار نایاب Just Cause 1 برای PC ,
:: بازدید از این مطلب : 6885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.0

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت (های کمپرس گیم) قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1 , 4 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1841
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

|دانلود تریلر و آهنگ ساخته شده توسط تیم دوبلاژ در ادامه مطلب|

صداپیشگان
میلاد فدایی
آرش صادقی
مجتبی ایزدی
مصطفی خارزمی
و با صدای خانم بهنوش بختیاری


و اما سورپرایز بخش گیم (های کمپرس گیم) ، خرسندیم بعد از مدت کوتاهی ، هدیه ای ویژه را به کاربران خویش اهدا کنیم. نسخه ی پارسی شده ی بازی Angry Birds Rio کاری از تیم دوبلاژ  استودیو رسانه افزار مهر ، با صدا پیشگی خانم بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلوزیون در دو زبان پارسی  و ترکی تهیه شده است



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پرندگان خشمگین نسخه ی پارسی و ترکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1951
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای PC

 

دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای PC

| نسخه کامل Reloaded به همراه کرک |

 

Splinter Cell Blacklist نسخه جدید بازی اسپلینترسل است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Ubisoft برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. مجموعه بازی های اسپلینتر سل از آن دسته عناوینی هست که با وجود سابقه عالی و درخشان و کارنامه مورد قبولی که تا کنون ارائه داده، توانسته نظرات بسیاری از منقدان و بازی بازها را جلب کند. تا به حال نسخه های متفاوتی از مجموعه بازی Splinter Cell منتشر شده که هر کدام باعث پیشرفت بازی های اکشن مخفی-کاری شده اند.

داستان بازی Splinter Cell Blacklist بعد از حوادث نسخه Conviction اتفاق میافتد ،رئیس جمهور دستور تعطیلی گروه فاسد ستون سوم را صادر و آن را با سازمان تازه تأسیس ستون چهارم جایگزین کرد.در همین اوضاع و احوال رئیس جمهور، سم فیشر را که موسس سازمان به حساب می آید به عنوان رئیس آن منصوب می کند.چند کشور ناراضی از حضور نظامی آمریکا در خاکشان، معاهده‌ای را تحت عنوان لیست سیاه به تصویب می‌رسانند، که قصد دارند نظامیان آمریکایی را از خاکشان دور کنند به همین منظور، تصمیم می‌گیرند حملاتی‌ به نقاطی از آمریکا انجام دهند.

در این میان سازمان ستون چهارم برای تحقیق درباره این قضیه فراخوانده و سم فیشر را به مرز بین ایران و عراق اعزام کردند تا… .  اگر شما هم به سری بازی های اسپلینترسل علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای کامپیوتر را با لینک مستقیم و رایگان از highcompressgame.lxb.ir دریافت نمایید.

گیم پلی سری بازی های اسپلینترسل همیشه یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که واقعا از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و در Blacklist هم این شیوه به بهترین نحو ممکن رعایت شده است. برای ساخت بازی اسپلینترسل بلک لیست از موتور گرافیکی Unreal Engine 2.5  استفاده شده است . در رابطه با صداگذاری، نکته ای که بیش از هر چیز به نظر می رسد، استفاده از زبان فارسی در بازی است . همچنین دراین بازی بخش دو نفره (Co-oP) و مولتی پلیر یا همان چند نفره قرار داده شده است . بازی Splinter Cell Blacklist توانسته از سایت معتبر نقد و بررسی IGN نمر ۹.۲ را کسب کند که میتوان گفت این یک موفقیت بزرگ سری بازی های اسپلینترسل است .



:: موضوعات مرتبط: بازی های پیشنهادی ما به شما , ,
:: برچسب‌ها: برچسبها: دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم شده ی Splinter Cell Blacklist برای PC اسپلینتر سل بلک لیست اسپلینتر سل لیست سیاه برای pc اسکرین شات بازی Splinter Cell Blacklist خرید اینترنتی بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist خرید بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist خرید بازی اسپلینترسل بلک خرید پستی بازی Splinter Cell Blacklist خرید پستی بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist دانلود Splinter Cell Blacklist برای Pc دانلود اسپلینترسل بلک لیست دانلود اسپلینترسل لیست سیاه دانلود با لینک مستقیم بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist ,
:: بازدید از این مطلب : 5998
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی